onsdag 6 april 2011

Kylskåp


För mig är det väldigt viktigt att hålla ordning i mina skåp. Speciellt för att man snabbt och smidigt ska kunna hitta. Men det finns ett ställe som jag ofta glömmer bort. Det är vårt kylskåp. Senast jag var på loppis, så hittade jag den här burken. Jag fastnade för den direkt, men hade nog aldrig tänkt att jag skulle ha vitlök i den. Måste erkänna att jag bara köpte den och var tvungen att komma på ett ställe att ha den på. Så varför inte i kylen? Har länge tänkt göra något med vitlöken. För det är inte roligt när det blir klyftor och det vita skalet trillar av. Så nu har jag min vitlök snyggt och prydligt i den lilla burken. Om ni inte har en liknade eller inte hittar någon billig på loppis. Så finns det att köpa på Jysk.

L
ycka till med ordningen i era skåp!

K
ram på er!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar