tisdag 3 maj 2011

Smyckes problem?..


Visst är träden vackra? Men inte speciellt praktiska. Passar bättre som prydnad.
För har man mycket
smycken så blir det rörigt för ögat och de trasslar ihop sig.



S-krokar från IKEA. Köp gärna fler än vad ni har tänkt er.
Jag skulle egentligen velat haft ett och ett smycke.
När man ska handla stänger, IKEA. Så får man kolla över sitt behov.
Priset är från 25:-/st.
Värt varenda krona!



Resultatet! Här kan man på ett tydligt sätt se allt!
Kanske inte det snyggaste, men
otroligt praktiskt!

Hitta ert sätt att hitta era favorit smycken.
Ska det vara färg. Häng det på färg.
Handlar det om längd. Dela upp dem, så de korta
kommer på ett ställe och de längre på ett annat håll.



Visst är det härligt med smycken? Men inte så roligt att ha dem överallt. Därför är det väldigt roligt att många har börjat med snygg förvaring. Tyvärr har det inte passat sweethomevisby utan jag har valt att göra på mitt sätt. Jag har handlat några stänger från IKEA som egentligen är tänkt att ha i ett kök. Sedan har de placerats på ett lämpligt ställe. På så sätt har jag fått en tydlig bild vad jag har för smycken. Kommer vid ett senare inlägg visa hur jag har valt att göra med mina öronhängen.

Kram på er!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar