onsdag 30 mars 2011

Allt i hemmet..

Varje gång jag går förbi hyllan med tidningar, så blir jag sugen på att köpa en ny. Det är sällan jag hittar tidningar som jag känner mig nöjd över köpet. Den här här tidningen kommer från min mamma. Det här numret kan jag verkligen rekommendera.

Undra vad det är för fel på mig? Jag älskar heminrednings tidningar, men jag läser dem en gång sedan brukar jag vara nöjd. Hur mycket kostar egentligen en tidning? Det är ungefär som när man köper en CD-skiva. Det är max två låtar som är bra. För er som inte följer någon speciell tidning. Kom överens med någon. Jag har t.ex. min mamma. Vi brukar köpa en tidning sedan läser vi den, sedan byter vi. Ibland går man plus ibland går man minus. På så sätt får man läsa fler tidningar och man får inte massor med tidningar som ligger och skräpar. Sedan vet jag att många inreder med sina tidningar och det tycker jag är väldigt snyggt. Men det passar inte hos Sweethomevisby. Det blir tillräckligt med tidningar i alla fall.

K
ram på er!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar