onsdag 16 mars 2011

Moccamaster

Kopparna kommer från villeroy & boch, skedarna kan
man hänga på koppen. Det gillar jag!


Min moccamaster kommer från ICA Maxi. Burken är
en gåva från Zoega. Brickan kommer ifrån Indiskan

A
tt välja hushållsmaskiner tycker inte jag är helt enkelt. Men jag har lärt mig att bra maskiner, underlättar i ens vardag. Jag som älskar kaffe, önskade hitta en bra kaffebryggare som kunde leva upp till mina förväntningar. Därför valde jag att köpa en moccamaster. Hade läst en hel del på nätet. Jag vet inte vad jag hade för förväntningar, men den levde inte alls upp till dem. Visst är den snygg och kaffet blir klart fort. Men jag anser att den har alldeles för många delar och att den är för dyr. Mitt råd till er, följ inte bara nätet. Fråga även personer som har kunskap, se till att ni får testa.

Kram på er!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar