onsdag 23 mars 2011

Souvenirer..

De här tavlorna är en symbol på att SweetHomeVisby har varit i Egypten tillsammans. Jag skulle vilja önska att man hittade någon liknade konst i Sverige. Jag gillar det hårda mot den vita väggen.

V
isst är det härligt att få resa? Jag anser att alla människor är värda att resa lite då och då. Den senaste resan SweetHomeVisby gjorde var till Egypten. Fantastiskt att ha fått besöka det landet innan det blev så oroligt i vår värld. Jag vet inte hur ni är men jag blir kär i deras sätt att se på inredning! Jag tycker den bästa inredningstidningen är en resa! Något man ska tänka på när man reser är att man oftast köper saker som man inte har någon användning av hemma. Även om det är billigt eller att man påverkas av stämningen. Så tänk även på att det ska passa hemma hos dig, i ditt hem.

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar